Friday, July 11, 2008

Uudet puikot


Ostin joku aika sitten Harmony-sukkapuikkosetin (välikokojakin, hurraa!). 2 mm-puikot eivät minusta eronneet paljoakaan bambusukkiksista, mutta näillä vähän paksummilla (2,5 mm) kutoessa huomasi jo jotain siitä mitä muut ovat hehkuttaneet. Puikot ovat hiukan jäykemmät kuin bambuiset ja liukkaammat, mutta eivät kuitenkaan niin liukkaat että puikot lähtisivät omille teilleen. Väritykseen en ole vielä tottunut.

Jag håller på att provstickar mina (ganska) nya Harmony-strumpstickor. De tunnaste stickorna (2 mm) tyckte jag mig inte märka någon större skillnad till mina bambustrumpstickor, men med de lite tjockare började jag förstå varför andra har prisat dem så. Lite styvare stickor med bättre glid ger nog bättre flyt och fart. Däremot har jag fortfarande lite svårt med färgerna...

1 Comments:

At 12:45 PM, Anonymous Agatha Pace said...

Thanks great bllog post

 

Post a Comment

<< Home