Wednesday, December 09, 2009

Joulukalenteri

En ole pariin vuoteen osallistunut neulejoulukalentereihin, mutta nyt olin ilmeisesti joulukuun ensimmäisenä päivänä lievässä startitiskuumessa. Ensimmäisenä päivänä ehdin kyllä vain etsiä sopivan langan, mutta koska päivittäiset vihjeet ovat inhimillisen nopeita kutoa en ehtinyt jäädä pysyvästi jälkeen.

Langan etsintä inspiroi minut lisäämään taas hiukan lisää lankavarastoani Ravelryyn. uudet langat päivitän kyllä sinne melkein heti, mutta vanhojen lankojen lisääminen on edistynyt hitaanlaisesti. Huomasin kuitenkin taas kerran etteivät ihan kaikki langat aina taida olla muistissa. Tätäkään punaista Alpacaa en tiennyt omistavani.

I år blev ett stickjulkalendersår igen för min del.

När jag rotade igenom mina garnlådor efeter ett lämpligt garn blev jag också inspirerad att uppdatera min stash på Ravelry lite grann igen. Jag brukar oftast lägga in nya garner direkt, men fortfarande återstår en hel del av det jag hade sedan tidigare. Nu blev i alla fall några garnsorter till katalogiserade och lätthittade för nya planer.

1 Comments:

At 7:23 PM, Blogger Lotta said...

Åh, så fin!! :) Och härlig färg! kram, Lotta

 

Post a Comment

<< Home