Saturday, October 17, 2009

The Big Book of Kids' Knits

Jag missade ett SMS igår om att min nya stickbok från Adlibris fanns att hämta. När jag hittade det på kvällen var det försent att hämta boken. Det blev en promenad i solskenet idag istället.

The Big Book of Kids' Knits var ett impulsköp en sen kväll när jag letade efter lämpliga SYTYCK-mönster på Ravelry. Peters kommentarer "Tror du inte att den är bra?" och "Den ser ut att innehålla mönster du tycker om" är inte bra när man ska låta bli att köpa saker...

Efter en första genombläddring ser boken fortfarande bra ut, men som vanligt återstår frågan om det verkligen blir något stickat ur den. Men det är ju inte för sticka man skaffar böcker, utan för att bläddra och läsa i dem.

Neulekirjastoni kasvoi taas. Ravelryn vika.

1 Comments:

At 1:05 PM, Blogger Åsa said...

Vad spännande! Den vill jag gärna kika i vid tillfälle.

Är i Karlstad nu en vecka eller så men kanske kan ses när vi är tillbaka.

 

Post a Comment

<< Home