Monday, February 22, 2010

Palmikko

Olympianeule edistyy ja nyt mennään jo raglankavennuksissa. Jos neuleaikaa löytyy yhtä kivasti tällä viikolla ehdin kyllä valmiiksi ajoissa.

Puseron malli löytyi Dropsilta.

OS-stickningen går framåt och jag håller nu på med raglanminskningarna. Just nu är varven tröstlöst långa och stycket man ska snurra runt allt otympligare men det ser ju onekligen ut som att jag kan hinna bli klar under OS. Så jag ska nog fortsätta till soffan och min stickning igen.

(Mönstret är modell nummer 85-23 från Drops.)

2 Comments:

At 7:07 PM, Blogger Lotta said...

Det ser jättefint ut!

 
At 8:59 PM, Blogger miastick said...

Grattis Lea, du har vunnit brunt Opal hos mig! Maila din adress till mia snabela mia-edvardson punkt se så skickar jag det!

 

Post a Comment

<< Home