Tuesday, December 11, 2007

Nappikaupasta

Paikallisessa nappikaupassa on suuren vallikoiman lisäksi myös hyvä ja mukava palvelu. Kauppa on näkemisen arvoineen myös sisutuksensa puolesta, kaupan kotisivun mukaan se on vuodelta 1945. Jopa numerolaput ovat tyyliin sopivia. Tänään tarvitsin napit Tangled Yoke Cardiganiin ja myyjän avustuksella löysinkin sopivan neutraalit (mtta kuitenkin kivat) napit.

Det blev dags att hitta knappar till Tangled Yoke Cardigan och då styr man givetvis stegen till Knapp-Carlsson. Som vanligt fick jag bra hjälp och lyckades bestämma mig relativt snabbt för neutrala, men ändå inte helt tråkiga knappar.

1 Comments:

At 8:24 AM, Blogger miastick said...

Å tänk att du snart är klar! Härligt!
Min stackars kofta ligger i träda bara för att jag bestämde mig för att jag måste sticka på en sjal innan jag fortsatte. Resultatet blev att jag stickar på helt andra saker. Ska nog strunta i sjalen ett tag och ta upp koftan, saknar känslan av felted tweed...

 

Post a Comment

<< Home