Tuesday, October 02, 2007

Lakkoja

Olen kutonut lakkoja. Pintaneuletta kutsutaan ilmeisesti nimellä "berry stitch" ja oranssi lanka osoitti tuon todeksi, olin näkevinäni neuleessa lakkoja koko ajan sitä kutoessani. Tästä on tulossa isona laukku, Knitting Needle Knitting Bag. Se tunki väliin ihan väkisin, ohjehan tuli viime viikon Knitting Dailyssä ja kun lankakaupassa oli ale ei edes sopivan langan puuttuminen ollut pätevä este.

Jag har (snart) stickat mig en hjortronväska. Det var kanske inte tanken från början, men när jag stickat en stund kunde jag inte se annat än hjortron i mönstret, inte med den färgen. Tydligen kallas mönstret "berry stitch" och jag förstår precis varför. Väskan, som jag passande nog stickar i garnet Tuva, är Knitting Needle Knitting Bag som kom i förra veckans Knitting Daily.

5 Comments:

At 5:53 AM, Blogger Pikkumyy said...

Ihana lakkaneule, minäkin tunnistan tuon mielleyhtymän!

 
At 7:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Det ser verkligen ut som en hjortronväska. Jag såg också mönstret och funderade på att sticka den, men har ju fullt upp med annat...

 
At 8:36 AM, Blogger Maaria said...

Ihana lakkalaukku, itse asiassa paljon houkuttelevampi kuin alkuperäinen vadelmainen!

 
At 9:49 AM, Blogger Memmu said...

Onpas herkullisen näköinen!

 
At 8:26 PM, Blogger Lotta said...

Vad god den ser ut! :-) Jätteläcker!

 

Post a Comment

<< Home