Monday, October 09, 2006

Ihana Baudelaire

Kokeilin Baudelaire-sukkaani ja vaikka pidin siitä jo kurttuisessa muodossa puikoilla olin sanaton ihastuksesta kun näin sen jalassa. Sekä pitsikuvio että kantapää olivat aivan eri luokkaa kuin mitkään aikaisemmat sukkani. Niin, ja lankakin on ihanan pehmeää.

Åh så vacker Baudelaire-strumpan blev när det satt en fot iden. Spetsmönstret sträcks ut till sitt vackraste jag och hälen sitter perfekt. Kan man begära mer av en strumpa? Det skulle i så fall vara att den är klar och har ett par, men min eftersom min motivation att sticka klart dem snabbt ökade just, så kanske vi kan vara där snart.

2 Comments:

At 11:42 PM, Blogger neja said...

Nätti kuvio noissa baudelaireissa kyllä on. Itsekin olen suunnitellut niiden toteuttamista:)

 
At 7:38 AM, Anonymous Anonymous said...

Flott hörru :-)))) jag blir bara sugnare å sugnare å testa Baudelaire jag med(fast den däringa TIDEN - det är ett annat kapitel det!!)

 

Post a Comment

<< Home