Saturday, February 19, 2011

Mommy Snug


En tiedä kuinka järkevää on kutoa villapusero jota luultavasti tulee käytettyä vain jokunen kuukausi. Nyt se on kuitenkin tehty ja ainakin näin parin viikon käytön jälkeen olen iloinen että tein sen. Koska halusin puseron käyttöön ei viimeistely ehkä täyttänyt kaikkia tavallisia vaatimuksiani. Eimerkiksi kaula-aukon silmukat olisi voinut poimia paremmin, nyt kaula-aukko ei ole aivan symmetrinen. En kuitenkaan uskaltanut alkaa purkamaan mitään, pahimmassa tapauksessa olisin kyllästynyt ja puserosta ei olisi koskaan tullut valmista.

Malli: Mommy Snug by Kate Gilbert, Interweave Knits Summer 2006
Lanka: Drops Lima, väri 4305.


Jag vet inte hur vettigt det är att sticka en trja sommantroligen bara tänker använda några månader, men nu är det gjort och i alla fall efter ett par veckors användning är jag nöjd. Vi får se hur den funkar i längden. Tanken är att man ska kunna öppna knapparna i sidan vid behov.

Jag får erkänna att jag fuskat lite när det gällde ihopsyning och annat efterarbete. Det kändes viktigare att få tröjan i bruk än att repa upp och göra om och riskera att det hela blev liggande. Den är förmodligen snyggare ihopsatt än mina tidigaste stickade tröjor ändå.

2 Comments:

At 5:21 PM, Blogger garnlek said...

Jättefin!

 
At 3:00 PM, Blogger knitbyme said...

Å man kanske kan ha den till andra stora magar oxå ;-)))

 

Post a Comment

<< Home