Friday, January 26, 2007

Uusi ennätys

Kaksi kiloa lankaa samana päivän on uusi ennätys langanhankinnan saralla minun osaltani. Mutta minkäs teet jos lanka on tarjouksessa eikä sitä enää valmisteta. Sitä paitsi olen jo ainakin vuoden verran harmitellut etten älynnyt ostaa enempää kun sitä vielä oli, sillä langasta tuli erittäin mukava pusero. No, nyt minulla on lankaa kahteenkin upeaan palmikkoneuleeseen. Onko kenelläkäään hyviä ehdotuksia (tiheys noin 20-22 silmukkaa/10 senttiä)?

Jag har ångrat mig att jag inte köpte på mig mer Karisma när det försvann för ett par år sedan och därför var det inte ett svårt beslut att köpa ett kilo när det visade sig finnas lite kvar. Efter lite funderade blev det ett kilo till, så nu har jag slagit ett nytt rekord i garnshopping per dag. Dock inte i pengar räknat, för det var billigt också.

1 Comments:

At 2:40 PM, Blogger miastick said...

Menar du gamla karisma utan superwash!? Vart har du hittat det? (Vill du avslöja det?;-))

 

Post a Comment

<< Home