Monday, October 16, 2006

Langat täällä

Kävin lauantaina hakemassa sukkalankatilaukseni. Ostin lankaa kilon verran, kuvassa esiintyy tilauksen helmi eli Regia Silk. Se kiiltelee niin nätisti että sitä täytyy käydä katsomassa tasaisin väliajoin. Onhan edellinen Regia silkkini näyttäny herkästi nukkaantuvalta, mutta ei kuitenkaan niin pahasti etten olisi halunnut lisää samaista lankaa. Jos olisin tilannut nyt, neulottuani Baudelairet melkein valmiiksi olisin varmaan tilannut enemmänkin sitä.

Tilasin myös kolme Regia Inspiration-lehtistä. Niissä on ihan toteuttamiskelpoisia sukkaohjeita (niikuin minulla ei olisi tarpeeksi sukkaohjeita odottamassa vuoroaan, mutta onhan ainakin valinnanvaraa) ja saksakin näyttää ihan ymmärrettävältä. Enhän mnä sitä epäillytkään, vaikken ennen olekaan neulonut saksaksi.

Sockgarnerna är här. Ett helt kilo blev det, på bilden representeras de av två nystan Regia Silk i en underbar färg. Tyvärr blev det inte mer av det garnet, hade jag beställt nu, när jag nästan stickat klart mina Baudelarie, hade det säkert blivit mer av det. Jag beställde också tre Regia inspiration-häften med sockmönster. Inte för att jag har brist på sockmönster i kö för att stickas egentligen, men några till att välja bland kan ju inte skada.

2 Comments:

At 4:34 PM, Blogger Tiina said...

Höh! Näytä nyt loputkin langat! (Minäko utelias.. :P)

 
At 10:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Låter bra med Regia Silk, för det beställde jag.
Skönt att du ändå tror på min slutföraridé.

 

Post a Comment

<< Home