Sunday, April 02, 2006

Yhdessä on kiva kutoa

Tapasimme tänään Tubeyn merkeissä. Minulla on kohta kaksi valmista hihaa ja vartalo-osakin on aloitettu, mutta se näyttää vieläkin suunnilleen samanlaiselta kuin pari viikkoa sitten. Kuvassa esiintyy tällä kertaa vieraileva tähti, Tubey Alpacasta ja Karismasta. Yksi tapaamisten parhaista puolista on mahdollisuus saada apua ja hyviä neuvoja, tässä mietitään silmukoiden poimimista.

SIW-träff och framsteg på tre Tubeys. Bilden illustrerar två trevliga aspekter av stickträffar: man motiverar sig till att göra saker och man får tips och råd. Jag själv stickade mest på ärmarna idag i väntan på att jag ska bestämma mig i fråga om ränder på livet.

1 Comments:

At 11:33 PM, Blogger Visa Lisa said...

hihi! Där är ju jag! Tack för en underbar eftermiddag! Dina pajer ligger nu på min topplista över stickningsförfriskning! Kram!

 

Post a Comment

<< Home