Monday, April 16, 2007

Keväinen neuleviikonloppu

Vietin viikonlopun muiden paikallisten neulojien seurassa saaristossa. Kaksi päivää neuleaikaa, hyvää ruokaa, auringonpaistetta ja mukavaa seuraa takasi onnistuneen viikonlopun.

Tänk er en solig skärgårdsö, en massa stickning, god mat och ännu mer stickning, så får ni en uppfattning om hur bra jag haft det i helgen. Vi var ett fytiotal (enligt uppgift, jag räknade aldrig) som träffades hos MarieVästerhav för att ägna helgen åt stickning. Vi hade det bra och det var otroligt skönt att kunna ägna sig så helhjärtat åt stickning i två dagar.

Några tog chansen att lära sig dubbelstickning, men jag kände mig oläraktigt och satsade på gamla färdigheter (men med en ny stickning som faktisk inte ens är strumpor).

3 Comments:

At 4:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Aah, varmaan oli todella ihana viikonloppu :)

 
At 8:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Kuulostaa melkosen täydelliseltä tavalta viettää viikonloppua :)

 
At 9:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Vilka fina bilder. Sådär vill jag också kunna göra!

 

Post a Comment

<< Home