Wednesday, November 20, 2013

SSS

Second Sock Syndrome ei yleensä vaivaa, mutta jostain syystä nämä sukat olivat jäänneet kesken ensimmäisen sukan valmistuttua. Aloin kutoa niitä Kahelien Cookien-KALissa elokuun alussa ja muistaakseni ensimmäinen sukka oli nopeasti tehty enkä nytkään toista sukkaa kutoessa voi ymmärtää mikä sai minut jättämään sukkaparin kesken, sillä mallineulekin on ihan sopivan sujuva. Näyttävä, mutta kuitenkin sukan kuluessa ulkoa opittava. En ymmärrä, mutta onneksi pari on pian valmis. 
Jag drabbas sällan av Second Sock Syndrome, men just nu stickar jag på paret till en strumpa som legat ensam sedan augusti. Jag har för mig att första strumpan gick fort att sticka och mönstret är lagom lätt att lära sig så att det går att sticka mer eller mindre utan diagram efter ett tag utan att för den skull bli tråkigt. Jag förstår inte, men huvudsaken är att paret snart är komplett. 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home